czwartek, 18 lutego 2016

Trudne początki.


Początki są zawsze trudne..
A więc tak, to mój drugi blog - mam nadzieję, że będę tutaj częściej.
Jestem Angelika, mam 23lata i 3letniego synka Kubusia - bez którego nie widzę świata,
Zmotywowałam się do stworzenia tego miejsca dzięki @wikilistka - Monika tak mnie zmotywowała, że stwierdziłam, że to jest ten czas. Czas na zmiany, czas dla mnie, dla Kuby i dla A. (jeśli będzie chciał.) Zaczęłam czytać jej bloga od początku zostało mi jeszcze 14miesięcy do przeczytania, ale wiem że jak skończę to będę bardziej zmotywowana niż jestem teraz.
Mam nadzieję, że dzięki temu będę tutaj pisać systematycznie - dla siebie. Także wracam czytać, oglądać serial i w między czasie usypiać Kubę. A jutro wrócę tutaj z moim planem na cały rok.

Dobrej nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz